Bantal Leher Domo Kun

Bantal leher dengan motif muka Domo Kun ini cocok dijadikan koleksi unik yang menarik. Bagus dan nyaman dipakai untuk perjalanan dan harian anda.
Harga satuan 37.000
Harga grosir 25.000 (minimal 12pcs)
Domo tinggal dalam sebuah liang bawah tanah bersama Usaji (うさじい Usajii?) [2] [1], seekor arnab tua bijaksana yang gemar menonton televisyen dan minum teh hijau. Nama Usaji adalah kata lakur perkataan usagi (ウサギ?), (arnab), dan jii-chan (じいちゃん?) (atuk). Usaji tidak gemar bahan-bahan "baharu" dan juga tidak ada telefon. Dari segi fesyen, Usaji lebih mementingkan bahan berbanding bentuk. Makanan kegemaran Usaji ialah lobak, manakala dia paling tidak gemar makan "benda-benda yang tidak bererti."
Dalam liang itu juga didiami dua ekor kelawar, iaitu si ibu bernama Shinobu (しのぶ?)[2] dan anaknya Morio (もりお?).
Satu lagi watak utama dalam siri cerita ringkas ini ialah seekor wesel bernama Tā-chan (たーちゃん?) [2] [1]. Tā-chan yang berusia 17 tahun ini hendak menjadi jurugaya atau peragawati di Tokyo dan selalu menggunakan teknologi (TV, telefon bimbit, dan kamera). Makanan kegemarannya ialah aprikot dan tart pudina, manakala landak laut paling dijauhi seleranya. [1] Nama Tā-chan berasal dari perkataan "berbilang saluran" (多チャンネル tachanneru?) dalam penyiaran digitak.

ORDER VIA CHAT

Produk : Bantal Leher Domo Kun

Harga :

https://www.bantal-leher.com/2014/12/bantal-leher-domo-kun.html

ORDER VIA MARKETPLACE

Diskusi